گیرنده دیجیتال باصداقت درزاهدان باقیمتی مناسب
فروش انواع گیرنده دیجیتال درزاهدان باقیمتی مناسب برای اطلاع بیشترباشماره های موجوددرسایت تماس حاصل فرمایید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 1
بازدید کل : 8127
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


Mohsen Yeganeh

 

همه ما کم و بیش با شبکه‌های دیجیتالی که به تازگی سیگنال‌های آن وارد خانه‌هایمان شده‌اند آشنا هستیم و می‌دانیم که برای دریافت این شبکه‌ها به یک گیرنده دیجیتالی (Setup Boxfh) نیاز داریم. امروز قصد داریم با شرح روش‌هایی شبکه‌های دیجیتالی را بدون واسطه به تلویزیون خانه‌هایتان بیاوریم، یعنی شما را بی نیاز از خرید گیرنده دیجیتال کنیم! (اون‌هایی که خریدن، ادامه مطلب رو نخونن که ضد حاله!)
قبل از شروع آموزش باید خدمت شما عرض کنم که این تغییرات هیچ گونه آسیبی به دستگاه شما نمی‌رساند و در اصل خود نمایندگی می‌بایست این تغییرات را بر روی آن اعمال می‌نمود تا قادر به دریافت شبکه‌های دیجیتالی شوید، حال که آن‌ها شما را از این نعمت محروم ساخته اند، می‌توانید آستین‌ها را بالا زده و خودتان با اعمال این تغییرات، شبکه‌های دیجیتال را به تلویزیون خود بیاورید (حتما می‌خواستند این وسط شرکت‌هایی که گیرنده دیجیتال می‌سازند یه نونی خورده باشند!)
در ابتدا باید بگویم که اکثر دستگاه‌های موجود در بازار دارای گیرنده دیجیتال داخلی هستند، با این حال می‌توانید با یک سرچ ساده در اینترنت و یا مراجعه به دفترچه راهنمای محصول از ساپورت دستگاه خود از این قابلیت اطمینان حاصل کنید.

نحوه فعال سازی دیجیتال داخلی در تلویزیون‌های سونی

 

با انجام این تغییرات ساده می‌توانید گیرنده دیجیتالی اکثر تلویزیون‌های سونی را فعال کنید. برای این کار با زدن دکمه HOME بر روی ریموت کنترل وارد منوی تلویزیون شده ودر قسمتSetting وارد System Setting و سپس General set-up را انتخاب نمایید. بعد از آن با زدن Factory Setting تلویزیون خود را به تنظیمات اولیه که توسط کارخانه اعمال شده است باز گردانید. پس از چند لحظه در منوی ظاهر شده زبان دستگاه را برروی English قرار داده (دیگه زبان دستگاه فارسی نیست، اما عوضش دیجیتالش فعال می‌شه!) و کشور را سنگاپور یا استرالیا قرار دهید. پس از تایید مراحل اجازه دهید که به صورت اتوماتیک به جستجوی کانال بپردازد. پس از مدتی خواهید دید که تلویزیون شما بدون هیچ واسطه‌ای قادر به دریافت شبکه‌های دیجیتالی است. اگر قادر به دریافت شبکه‌های دیجیتالی نشدید، دوباره مراحل را طی کرده و کشور را از سنگاپور به استرالیا ویا بالعکس تغییر دهید، اگر بازهم قادر به دریافت شبکه‌های دیجیتالی نشدید با جستجوی دستی می‌توانید این شبکه‌ها را بیابید (اکثر شبکه‌های دیجیتالی در فرکانس‌های 602 و 650 یافت می‌شوند).

نحوه فعال سازی دیجیتال داخلی در تلویزیون‌های ال‌جی

برای این کار روش‌های متفاوتی وجود دارد که من ساده ترین روش‌ها را توضیح خواهم داد.
روش اول: با در اختیار داشتن کنترل مادر تلویزیون‌های ال جی و زدن دکمه ی ADJ و رمز عبور 0413 وارد منوی مخفی تلویزیون شده و پس از ورود به بخش Country Grroup و قرار دادن عدد 16 بجای 12 و تایید آن پس از خاموش و روشن کردن تلویزیون وارد تنظیمات شده و به جستجوی کانال‌ها بپردازید. پس از اتمام خواهید دید که تمام شبکه‌های دیجیتالی بدون هیچ واسطه‌ای دریافت می‌شوند.
روش دوم : شما برای ورود به منوی مخفی تلویزیون به یک گوشی با سیستم عامل سیمبین و پورت اینفرارد مانند N73 ،N95 و… و یک سیم کارت با قابلیت اتصال به اینترنت نیازمندید. حال پس از تهیه مواد لازم برنامه ir remote را از این لینک دریافت کرده و بر روی گوشی نصب کنید (اگر برنامه نصب نشد باید گوشی خودتون رو هک کنید، برای این کار می‌تونید از این روش  استفاده کنید). حال برنامه را اجرا کرده واز منوی Option گزینه Add Device را انتخاب نمایید. سپس Tv را برگزیده و از میان برندهای موجود LG را انتخاب کنید. سپس Refresh رازده و نوع سیم کارتی را که اینترنت آن فعال است انتخاب می‌کنیم. حال دوباره Refresh را زده و منتظر می‌مانیم تا یک لیست بلند بالا از سرورهای برنامه دانلود شود (10 ثانیه طول می‌کشه). حال گزینه INSTART Service Menue+EZ Adjus را انتخاب و سپس Mon را تیک می‌زنیم و منتظر می‌مانیم تا فایل‌ها دانلود شود (20 ثانیه). با زدن گزینه TV: LG مشاهده می‌کنید که برنامه به شکل یک کنترل درمی‌آید. حال گوشی را از طرفی که درگاه اینفرارد آن قرار دارد در فاصله 30 سانتی‌متری تلویزیون گرفته و از روی گوشی دکمه 2 را می‌زنیم، خواهید دید که تلویزیون برای ورود به منوی مخفی از شما رمز عبور می‌خواهد. این رمز در برخی مدل‌ها 0000 ودر برخی دیگر0413 است (این همه دردسر فقط واسه اینکه کنترل تلویزیونت یه دکمه رو نداره واقعا ضد حاله!). حالا مانند روش اول عمل کرده یعنی از بخش Country Grroup عدد 16 را بجای 12 وارد کنید (در بعضی مدل‌ها باید به قسمت Tool Option 3 بروید و مقدار روبه‌روی DIVX را 1 قرار دهید). دقت کنید که با تغییر به عدد 16 باید مقابل Country Grroup به IR تغییر پیدا کند، اگر این تغییر صورت نگرفت خودتان آن را به IR (در برخی مدل‌ها به AU) تغییر دهید. حال ok کرده و تلویزیون را خاموش و سپس روشن نمایید. اگر به بخش جستجوی کانال‌ها بروید، خواهید دید که DTV به آن اضافه شده و می‌توانید با جستجوی کانال‌ها بدون هیچ واسطه‌ای شبکه‌های دیجیتال را دریافت نمایید.
نکته: در برخی مدل‌ها منوی مخفی با نام EZ adjust و در برخی دیگر با IN start شناخته می‌شود.
توجه: به هیچ عنوان پارامترهای داخل منوها را تغییر ندهید.

نحوه فعال سازی دیجیتال داخلی در تلویزیون های سامسونگ

ابتدا نرم افزار ruSamsungTVCommunicator را از این لینک  دانلود کرده وسپس آن را از حالت زیپ در آورید (اجرا نکنید). حال کامپیوتر را با یک کابل شبکه (همینی که به مودم و کامپیوتر وصلش می‌کنید و وارد اینترنت می‌شید) به درگاه پشت تلویزیون متصل نمایید. وارد منوی پنل شده و از قسمت Network وارد Network Setting شوید. حال Start را زده و وارد wireless شوید، در این قسمت آی‌پی را برروی Auto بگذارید. حال پس از یک جستجوی کوتاه یک آی‌پی نشان داده می‌شود. آن را را یادداشت کنید. سپس در کامپیوتر نرم‌افزاری را که قبلا دانلود کرده بودید اجرا نمایید. در ابتدا از شما آی‌پی می‌خواهد که در کادر موجود همان آی‌پی که یادداشت کرده‌اید را وارد کنید .هنگامی که نرم‌افزار، آی‌پی را شناخت بالا خواهد آمد (اگه نشد پس یه مشکلی تو یادداشت آی پی داشتید و برید دوباره امتحان کنید). حال نرم افزار را ببندید و تلویزیون را نیز خاموش کنید . همان طور که تلویزیون خاموش است دکمه‌های info-menu-mute-power را به ترتیب (از چپ به راست) پشت سر هم بزنید. خواهید دید که تلویزیون روشن شده و وارد منوی مخفی شده است. هیچ کدام از پارامترها را تغییر ندهید (اصلا نگاهشم نکنید!). حال که تلویزیون داخل سیستم منو یا همان منوی مخفی است نرم افزار را از روی کامپیوتر اجرا کنید، بر روی گزینه factory و سپس 3speed در روی نرم افزار کلیک کنید. حال می‌بینید که همه پارامترهای سیستم منو در تلویزیون فعال هستند. اکنون قسمت local sat تلویزیون را بر روی ed iran (زبان فارسی شده و دیجیتال فعال می‌شود) و با تغییر info contery از no به استرالیا تغییر دهید. کلیه اپلیکیشن‌های اسمارت تی‌وی‌ها مانند facebook-youtube-bigpondTV- Skype-SocialTV-googleTalk-googleMaps و… به صورت اتوماتیک فعال خواهند شد (در این قسمت هنوز نرم افزاری که دانلود کردین تو کامپیوتر باز مونده). پس از اتمام کار از درون نرم افزار دانلود شده در کامپیوتر بر روی دکمه power کلیک کنید تا تلویزیون خاموش شود. حالا کابل را دراورده و تلویزیون را روشن کنید تا با جستجوی کانال‌ها قادر به دریافت شبکه‌های دیجیتال شوید. در اسمارت تی‌وی‌های سامسونگ علاوه بر شبکه‌های دیجیتال، تمام اپلیکیشن‌ها نیز از این طریق فعال خواهند شد.

توجه: به هیچ عنوان پارامترهای داخل منوها را تغییر ندهید.

شماره تماس

تلفن 05412514961- 09360109767



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:, توسط محمدصداقت نیا
ر
 

فروش کنترل سرویس تلویزیون

فروش ویژه کنترل سرویس(کنترل مادر) تلویزیون های سامسونگ وال جی وسونی باقیمت استثنایی ویژه همکاران محترم جهت کسب درآمد فوق العاده عالی درشهرخود.جهت سفارش وکسب اطلاعات بیشترباتلفن
ب

فعال کردن گیرنده دیجیتال داخلی تلویزیون سامسونگ وسونی وال جی

به نام خدا

آیامیدانید که تلویزیون شما دارای گیرنده دیجیتال داخلی است که شما ازآن بی خبرید؟!پس برای اطلاعات بیشترمطلب زیررابخوانید:

بدون نیازبه مبدل دیجیتال (ست تاپ باکس)قابلیت دریافت کانال های دیجیتال را به تلویزیون خود اضافه کنید تا از18شبکه تلویزیونی دیجیتال شامل شبکه های آی فیلم،نمایش،مستند،ورزش،بازار،پویانمایی،تهران و...باکیفیت بسیاربالا وبدون نویز  لذت ببریدودیگر هزینه ای را بابت خرید مبدل های گران قیمت وبی کیفیت چینی نپردازید.همچنین کسانی که تلویزیون سامسونگ آن ها دارای منوی فارسی نیست وتلتکست آن ها حروف نامفهومی را نشان میدهدمیتوانندزبان فارسی را به تلویزیون خود اضافه کنند.قابلیت گیرنده دیجیتال داخلی فقط مخصوص بعضی ازمدل های ال ای دی وال سی دی های سونی،سامسونگ وهمچنین بعضی ازتلویزیون های ال جی میباشد.لازم به ذکراست که تلویزیون های الجی دارای قابلیت پخش دایویکس ازطریق یو اس بی رانیز دارامیباشند.برای اطلاعات بیشتر وفعال کردن قابلیت های ذکرشده باشماره تلفن09186585370تماس بگیرید

 

قابلیت ها و مزایا:

عدم نیاز به استفاده از دو کنترل، دریافت همزمان کانال های دیجیتال و آنالوگ، پاسخدهی بهتر در مناطقی که سیگنال دریافتی ضعیف می باشد، ارائه تصویر و صدا با کیفیت دیجیتال،  قابلیت تغییر زبان و زیرنویس، قابلیت دریافت و پخش تصاویر HD، نمایش قدرت و کیفیت سیگنال

 


هکرها قادر به هک کردن تلویزیون هوشمند سامسونگ هستند تا به کمک دوربین آن به تماشای شما بنشینند

 

این روزها جاسوسی از طریق وبکم و میکروفون،  تلفن همراه، لپ تاپ یا حتی تلویزیون هوشمند، هر یک می‌توانند پنجره‌ای باشند به زندگی و حریم خصوصی شما. در تازه ترین تحقیقات موسسه iSEC، ثابت شده که توسط فرآیندی نه چندان پیچیده، می‌توان به راحتی از طریق وبکم تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ، به جاسوسی کاربران پرداخته یا به واسطه هک نرم افزارهای نصب شده بر روی آن، اطلاعات کاربران را به سرقت برد. درست مانند شیشه‌ای که از یک طرف شفاف ولی از طرف دیگر آینه باشد.

 بقییه در ادامه مطلب



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:, توسط محمدصداقت نیا
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :